hırcın elif

Posted 8 Şubat 2011 Salı by ełif мiиeღ
pazar gününden bu yana hırçınım hazmedemedimmi yada zoruma gittiği an dur durak yok  bana illa çatıcam  biryerlere ipeğimle dalaştım iyi halt ettim onun tek tutulur dalı  belkide benim ama bende yarım kaldığım anlarda hırcınım kendime yetmiyorum ki başkasına yeteyim:(ipek sorunum sevdiğinle aranda derdim hep sen herşeyi dersinde ben dedimmi zoruna gider bugun yaşadım kıçı kırık dedim diye hakaret etme neden ediyorsun dedin hani diyorsun  ya zaten gidiyorum ondan kendini kandırıyorsun sen onu çok seviyorsun
benim yapmam gerekende çok ortalarda olmamalıyım kendi kabugumda kalmam gerek kalbin kırıldı özür dilerim ama şunu  bil bendeki hep kırık...Belkide ilk terkedilecek yada ilk itelenecek benim elif iyi ise herşey güzel hep böyle bu elif kötü oldumu herşey kötü var bir sorun belkide sorunun ta kendi benim.Sakın üzülme SEN HERŞEYDEN ÇOK SEVİYORSUN ONU hem nihayetinde arkadaşım değil mi yerime yeniside gelir yada başkaları için değişebilirimde üzülmeyeceksin gitsemde keşke yaşamdan gitsem de rabbim daha gün veriyor.




0 yorum: